5 Şubat 2014 Çarşamba

Aydınlık Evler

Geçen ay evim için lambader aldım. Oldukça yüksek bir miktar ödedim ama tasarımı çok güzeldi. Çok beğendim bu güzel lambader modelini. Bin bir zorlukla eve getirdiğim lambader modelini hemen hevesle yatak odama kurdum. Geceleri loş ışıkta kitap okumaktan çok hoşlanıyor. Bu lambader de tam istediğim renkte ışık veriyordu. Oldukça beğenerek aldığım bu güzel lambader bir kaç hafta içinde bozuldu. Meğersem ampulü taktığımız yerdeki duy bozukmuş.



Hemen bin bir zorlukla taşıyarak aldığım yere götürdüm. Onlar da kullanıcı hatası olduğunu söyleyerek ne ürünümü değiştirdiler ne de paramı iade ettiler. Hem loş ışıkta kitap keyfimden hem güzel dekoratif lambamdan hem de paramdan oldum. Mağazayı tüketici haklarına şikayet etme kararı aldım. Bu arada da yeni bir lambader modeli aramaya başladım.



Bir arkadaşımın önerisi ile Evidea online alışveriş sitesi ile tanıştım. Site içerisinde aydınlatma bölümü de bulunuyor. Bu bölümde pek çok güzel lambader ve diğer aydınlatma üniteleri modellerini görebilirsiniz. Avizeler, lambaderler, aydınlatma panelleri aklınıza gelebilecek her türlü ürün burada. Evidea online alışveriş sitesinde aydınlatma ürünlerinin yanı sıra pek çok mobilya, mutfak ürünleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder