13 Eylül 2013 Cuma

Şeffaf Camlı Kitaplık

Kitaplık bir evin olmazsa olmazıdır. Geçenlerde bir sanat galerisine konuk oldum. Her zaman galerinin arka planını merak etmişimdir. Bu sefer yakın bir arkadaşım sayesinde galerinin perde arkasını yani mutfağını görme şansı buldum. Galeri 2 kısımdan oluşuyordu. Bir kısımda sergi alanı, diğer kısımda ise galeri çalışanlarının ofisi vardı. Sergi alanı bembeyazdı. Sergilenen eserleri ön plana çıkarmak için genellikle beyaz tercih edilir. Bu galeri de beyazı tercih etmişti. Galerinin 2. kısmına geçtiğimizde yine bizi beyazlar karşıladı. Bu beyazlık öylesine vurucuydu ki her yere kar yağmış gibi hissediyordunuz. Arkadaşıma hemen göz kırptım. Çok beğendiğimi belirttim.



Galerinin her yerinin beyaz olması oraya ayrı bir hava ve ferahlık katıyordu. Her gün özel olarak temizlendiği için bu galeri son derece temizdi. Zaten her yerin beyaz olması beraberinde her gün temizliği de getirecektir. Amerikan tipi mutfağa sahip bu galeride güzel bir kahve içip bu ayın sergisi hakkında konuştuk. Sağ tarafımda çok güzel bir kitaplık vardı. Bu kitaplık raflardan oluşuyordu. Rafların önünde beyaz birer cam kapak vardı. Bu kapak şeffaf bir beyazlığa sahipti.



Kış olduğu için montumuzu asabileceğimiz bir portmanto vardı. Bu portmanto son derece dekoratif ve güzeldi. Kendi evime de bu portmantodan almak istedim ama Fransa'dan getirildiğini öğrenince hayal kırıklığına uğradım. Gün bitmişti eve dönme vakti gelip çatmıştı. Ben de evin yolunu tuttum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder