7 Ekim 2013 Pazartesi

Yemeklerin Akordunu Yapan Grup

Yemek yapmak benim için büyük bir tutku. Mutfağa girip yemek yapmaya başladığımda her şeyi unutabiliyorum. Bu eylem benim üzerimde rahatlamak ve kafamı boşaltmak için yaptığım şeyler kadar etki bırakıyor. Bu nedenle yemek yapma süremi geniş zamana yayarım ki, hiçbir şey aceleye gelmesin; her şey sindire sindire yapılsın.



Yemek yaparken en büyük zevkim, sevdiği sanatçı ve grupları dinlemektir. Sesim güzel olmasa da onlara eşlik etmek ve bir yandan domates doğradığım bıçağı bir yandan mikrofon yapmak benim gizli hobimdir.

Yemek yaparken dinlemekten en çok keyif aldığım gruplardan birisi de Pinhani. Çok duru ve insanı rahatlatan bir tınıları var. Solistleri Sinan Kaynakçı'nın sesinde en azılı katili bile yumuşatacak, ona insani duygularını hatırlatacak bir etki var.

İlk albümleriyle tanıdığım grup şu ana kadar 3 albüm çıkardı ve hep aynı çizgide devam etti. En sevdiğim yanlarından biri de bu. Grup ve sanatçıların genel problemlerinden biri, müzikal kariyerlerinde bir yerden sonra özlerini kaybedip eski samimiyetlerini koruyamamalarıdır. Pinhani bunu yapmamayı başardı. Son stüdyo albümleri Başka Şeyler'den bir parça dinlerken, ilk albümleri İnandığın Masallar'dan bir parça dinlerken hissettiğim şeyleri hissedebiliyorum. Aynı saflık, duruluk ve hoş tınılar.

Yemek yaparken siz sebzeleri duruluyorsunuz, Pinhani de ruhunuzu. Size de tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder