13 Kasım 2013 Çarşamba

En Rahatı Koltuk

Ev dekorasyonunda en önemli eşyalardan biri de koltuktur. Koltuğunuz yeterince rahat değilse misafirlerinizi ağırlarken hep zorluk çekersiniz. Geçenlerde çok sevdiğim bir arkadaşımın evine gittim. Evi Fulya civarındaydı. Uzun yokuşları aşarak güç bela evine vardım. Fulya civarı hep yokuş maalesef. Eve vardığımda krem rengi koltuk beni karşıladı. Duvarda sırtı açık bir kız portresi vardı. Bu portre öylesine güzel yapılmıştı ki resme hayran kaldım. Kızın saçları dağınıktı ve üzerindeki kıyafetten sırtı görülüyordu. Renkli bir kıyafet giydiği için bu tablo odaya enerji katıyordu.

Koltuk



Odanın ışıklandırmasıyla da olddukça yakından ilgilenen arkadaşım beyaz küre şeklinde bir masa lambası almıştı. Bu lambanın içerisine taktığı yeşil ışık son derece egzotik bir hava yaratıyordu. Öylesine güzel bir ortamdı ki bir türlü oradan ayrılmak istemedim. Koltukları da öylesine rahattı ki gerçek anlamda dinlendiriyordu.





Odanın diğer kısmına baktığımda eskitme bir kitaplık gözüme çarpıyordu. Kitaplık ekru rengindeydi, yani koltukların rengine çok yakındı. İngiliz tarzı bu kitaplık eskitme olması sebebiyle son derece güzeldi. Evdeki her şeye hayran oluyordum. Ama saat ilerlemişti ve artık kalkmam gerekiyordu. Montumu astığım portmantoya baktım ve ahşaptan olması çok hoşuma gitti.

Portmanto ayaklıydı ve yanında bölmeleri vardı. Bu bölmeleri ayakkabıları koymak mümkündü. Diğer yanında ise ayna vardı ve evden çıkarken saçınızı ve kıyafetinizi son kez kontrol etmek için son derece uygundu. Arkadaşıma evini çok beğendiğimi ve onca yokuşa rağmen buraya tekrar gelmek istediğimi söyledim. Tatlı kurabiyelerinin tadı damağımda kalırken, şirin odasının dekorasyonu da hafızama kazındı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder