23 Aralık 2013 Pazartesi

Belinizin Dostu, Tozların Düşmanı

Vicdanımın beni rahatsız ettiği, kafamın içindeki gürültüye ve gözümün daha fazla bu dağınıklık ve pisliğe dayanamadığı anlarda gözümde tek büyüyen şey süpürge olmuştur. Koltukların altındaki tozları almak için dakikalarca eğilip tozları almak, bazen de alamamak, zeminle inatlaşmak beni bayağı bir yoruyor. Bu lanetin çözümü yok mu diye internette dolaşırken  evidea sitesinde bulduğum bir süpürge hayatımı kurtardı. Hani bazı şeylerin size özel üretildiğini hissedersiniz ya, ben de aynı öyle hissettim. Bir mutlu oldum bir mutlu oldum anlatamam :) 


İşte beni kurtaran, beyaz atlı prensim, süpermenim Swivel Sweeper G6..  Hemen sipariş verdim ve teslim aldığımda neler yapabileceği konusunda az çok fikrim vardı. Kablosuz olması beni en çok mutlu eden şeylerden biri oldu. Çünkü odalar arasında geçiş yaparken kablo takılıyor ve aramızda kalsın kabloya da takılıyorlar :) Başka bir sorunum da zemindi. Zeminin fayans olmasından dolayı normal süpürgeler yeterli çekişi yapamaz iken bunun maşallahı var. Toz, toprak, kırıntı, döküntü demeden hepsini çekiyor. Tek kötü yanı başlığını sık sık değiştirmek gerekiyor, ama o da kolay bir işlem. Bu alet tam benim gibi temizliği gözünde büyütenler, çıtı pıtı hanımlar bel ağrısı çekmesin diye tasarlanmış. 

Biz kadınların derdi biter mi ? ASLA ! Temizlikten sonra yemek derdi başlıyor. Temizlikte zaten yoruldum, e bir de yemek yapmakla uğraşmak istemiyorum. Bunun için de yine bir kurtarıcı buldum :)) Korkmaz bir fritöz çıkarmış, o da yine benim gibi tembeller için üretilmiş sanki. En sevdiği yemeği patates kızartması olanlar için harika bir ürün. Hemen onu da sizinle paylaşayım 

Evet bugünlük bu kadar yeter. Artık çözümleri işleve dökme zamanı...
  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder