25 Aralık 2013 Çarşamba

Yılbaşı Yaklaşıyor!

Evidea online alışveriş sitesi bu aya özel yılbaşı konsepti hazırlamış. Birbirinden güzel yılbaşı ürünlerini bu ay bu güzel sitede bulabiliyorsunuz. Birbirinden güzel bu ürünler ile evlerinizde renkli bir yılbaşı partisi yapabilirsiniz. Bu yıl yeni taşındığım evimde bir yılbaşı partisi düzenlemeye karar verdim. Hem yeni evimin açılış partisi hem de yılbaşı partisi olacak. Bu sebep ile her şeyin eksiksiz ve harika olmasını istiyorum. Birbirinde güzel parti ürünleri satın alabileceğim bir yer arıyordum. Yoğun bir iş tempom olduğundan buna ayıracak çok vaktim yoktu.



En sonunda Evidea online alışveriş sitesine bakmaya karar verdim. Bir de ne göreyim birbirinden güzel party ürünlerinin toplandığı bir yılbaşı bölümü yapmışlar. Hemen buradan ihtiyacım olan ürünleri satın aldım. Öncelikle büyük ve görkemli bir yılbaşı ağacı almam gerekiyordu. Daha sonra bu güzel ağaç için yılbaşı süsleri sepete attım. Çok tatlı yılbaşı süsleri site içerisinde mevcut. Bu süsler içerisinden dilediğinizi satın alabiliyorsunuz.



Daha sonra çeşitli ışıklandırmalar satın aldım. Bu ışıklandırmalar ile hem yılbaşı ağacını hem de evin çeşitli yerlerini ışıklandırmayı düşünüyorum. Birbirinden güzel bu ışıklar ile evim oldukça şık ve tatlı görünecek. Evidea'dan siparişlerimi verdim ve bir kaç gün sonra kapımdan teslim aldım. Hepsi de birbirinden şık bu ürünler ile hafta sonundan evimi süslemeye başlayacağım. Bu güzel ürünler sayesinde partim oldukça hareketli geçecek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder