6 Ocak 2014 Pazartesi

Evidea Ve Facebook

Mark Zuckerberg'in önce üniversite içinde paylaşım için yaptığı site yavaş yavaş diğer üniversitelere, oradan tüm dünyaya yayıldı. Bu şahane site adeta dünyaya değiştirdi. Sosyal medya adlı mecra doğdu ve şirketlerin rekabet alanı değişti. Yapılan kampanyalar, reklamlar sosyal medya ortamında daha çok ilgi gördüğü ve kullanıcıya daha ucuza daha etkili bir şekilde ulaştığı için şirketlerin ilgisini çekti. İnsanlar da şirketlerle direkt iletişime geçebilir hale geldi ve kullanıcı açısından çok büyük bir nimet bu aslında. Bir ürünle, bir hizmetle ilgili sorunun olduğu zaman eskisi gibi telefonlarda beklemeye, yollanan tüketici şikayeti içerikli postaların geri dönüşümünü bekleme gibi dertleri bitirdiği için sosyal medyaya teşekkür etmek lazım.



Markanızın karakterini reklamlarınızın yanında ( ve bence bundan daha önce ) sosyal mecradaki durumunuz, size yapılan yorumlar, tüketici ile nasıl ilgilendiğiniz gibi kriterler sizin sosyal medyadaki değerinizi belirler. Bu değer sizin diğer kullanıcılara da ulaşmanıza olanak sağlar. Bu yüzden bu alanda profesyonel ajanslarla çalışmalısınız. Örneğin İnstagram'da paylaşılan güzel ve ilgi çekici resimler sayfanıza takipçi toplar ve ardından kampanyanızın resmini paylaştığınızda daha çok kullanıcıya ulaşmış olursunuz. Veya Twitter'da yaptığınız ilgi çekici, komik, eğlenceli paylaşımlar; tüketicinizin sorunlarına direkt ulaşmanız da sizin o mecrada yayılmanıza yol açacaktır. Size başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum.



X markasının verdiği hizmetten hiç memnun değildim. Aldığı ücretle verdiği hizmet arasında uçurum olan X markasını şikayet etmek için önce Facebook sayfasına derdimi anlatıp şikayette bulundum. Cevap alamayınca direkt şikayet maillerine yolladım. Oradan da cevap alamayınca telefonla ulaşmak zorunda kaldım. Bu duruma çok sinir olmuştum, arkadaşıma anlattım. O da Evidea markasına çok kolay ulaştığından bahsetti. Umarım her firma bu konuda Evidea kadar duyarlı olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder