2 Ocak 2014 Perşembe

Evidea ile Hazırlık

Şimdi birlikte  tv ünitesi baktığım erkekle ilk karşılaştığım günü hatırlıyorum. Lisenin hınzır erkeklerinden biriydi ve kızlar tuvaletinin önünde karşılaştık. Yanlış hatırlamıyorsam lisedeki ilk senemdi ve o sene daha sonra pek bir iletişimimiz olmamıştı. Lise 2 ye geçip aynı serviste olmamızla her şey başladı. Tam olarak neler olup bitti, nasıl bir araya geldik tam hatırlamasam da önemli değil; önemli olan mutlu ve birlikte olmamız. Şimdi ikimiz de üniversiteyi bitirmiş, işimizi elimize almış, birbirimizle gurur duyuyorken katlanılan onca zahmete değdiğini düşünüyorum. El ele o mağaza senin bu mağaza benim dolaşıyor, hayalimizdeki ev için eşyalar seçiyorduk.

http://www.evidea.com/tv-uniteleri/c/69

Ben daha çok Amerikan mutfak ve güzel bir tv sehpası veya daha büyüğü tv ünitesi olan bir ev istiyorum. Sistemin bizi aperatif bir yaşama sürüklediği 21. yüzyılda bence en kaçınılmaz sondur Amerikan mutfak. Bir yandan yemek yaparken bir yandan aperatif olarak haberlere göz atmak, ya da bir yandan arkadaşlarınla sohbet edip mutfakta aperatif bir şeyler hazırlamak gibi eylemlere sürüklüyor  bu yüzyılın karmaşası. Ben de bunun bilincinde bir kadın olarak evimi ona göre düzenlemek istiyorum. Salon için bir şeyler baktıktan sonra hala karar veremememiz beni iyice geriyordu. Yani sonuçta bir tv ünitesi alacaktık ve bu ne kadar zor olabilirdi ki ? Bir erkek gibi alışverişin uzun sürmesinden yakındığımın farkındayım ama aynı eşyalar üzerinde git gel yaşamaktan ben bile yoruldum. Kararsız kaldığımız bir cumartesi alışveriş faslından sonra akşam annemlere yemeğe gittik. Onlara da kararsızlığımızı anlattıktan sonra bu sefer akşam belki birlikte ortak bir karar veririz diyerek tekrar mağazalara gittik, ancak yine bir sonuç alamadık. Benim istediğime nazaran onlar daha farklı bir ünite beğendiler.

http://www.evidea.com/tv-uniteleri/c/69

Benim gözüme pek dayanıklı gözükmediği için beğenmedim. Ben bunun üzerine bir şey koymaya korkarım ya, şekil olarak okey ama hiç mi hiç sağlam olduğunu düşünmüyorum. Bu akşam da seçemediğimiz için tv sehpamız başka bahara kaldı...
http://www.evidea.com/tv-uniteleri/c/69

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder