31 Temmuz 2014 Perşembe

Yatak Odası Alışverişi


Evin ihtiyaçları bitmez derlerdi de inanmazdım. Ama gerçekten de öyle olduğunu, yani ev ihtiyacının bir türlü bitmediğini evlilik hazırlığı yapmaya başladığımda anladım. Çünkü düşünülmesi gereken bir ton ayrıntı vardı ve karar verme süreci bir yana, işin bir de maddi boyutu vardı ki işte insanı zora sokan da o olmuştu. Bu nedenle çeyiz alışverişimin bir kısmını internet üzerinden karşılayarak iyi bir karar aldığımı düşünmeden edemiyorum. Özellikle de ev tekstili ürünlerinde piyasa fiyatı ile karşılaştırıldığında ciddi bir fark olduğunu gözlemleyerek bu kararımda ne kadar haklı olduğumu bir kez daha anladım diyebilirim.

Çeyizimi ilk olarak mutfak eksikliklerimden başlayarak hazırladım. Daha sonra sıra ev tekstiline geldi. Yatak örtüsü, nevresim takımı, pike takımı, uyku seti, mutfak ve banyo havluları derken işin içinden çıkamaz hale geldim. İşte böyle bir anda imdadıma kuzenim yetişti. O benden önce evlendiği için tecrübeliydi ve bana halistores.com'u tavsiye ederek online alışveriş fırsatlarını kaçırmamam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben de halistores.com dünyasına girerek sıkıntılarımdan kurtuldum. Çünkü burada yatak odası için birbirinden hoş nevresim takımları vardı. Her ne kadar ilk anlarda seçim yapmakta zorlansam da, zamanla kendi yatak odamın dekorasyonunu da düşünerek yerinde tercihler yaptığımı görerek mutlu oldum. Özellikle pembe yatak örtüsü modellerine bayıldım diyebilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder