7 Mart 2013 Perşembe

Mutfakta Biri Mi Var?

Evet, ben!
Mutfak evin, zaman geçirmekten en çok hoşlandığım mekanı. Yemek pişirmek, yeni tarifler keşfetmek, ve yemek yemenin yanı sıra tatlı sohbetler etmek ve dostları ağırlamak için de bence en ideal mekan. Eh hal böyle olunca çoğu zaman salonun pabucu dama atılıyor, laf aramızda. Günün önemli bir kısmını geçirdiğim için haliyle mutfağın "yedi kaçtı" temasından ziyade "oh ne kadar rahat, akşam misafirleri de burada ağırlayalım" mantığıyla döşenmesi gerekiyor. Eh, benim bir şikayetim yok. Zaten çok geniş olmasa da bence ideal ölçülerde bir mutfağa sahibim. Bunun da keyfini çıkarıyorum tabii. Çok küçük bir alan olsa da severdim gerçi, ama şu anki haliyle istediğim her şeyi rahatça bulabiliyorum. Ayrıca hareket özgürlüğü sağladığı için de arkadaşlarım ve ailem, ben yiyecek ve içecek bir şeyler hazırlarken yanımda durup bana eşlik edebiliyorlar. Trafik karışmadan, birbirimize çarpmadan keyifli sohbetlerin tadına varıyoruz.

Bugünkü yazımda mutfağın ruhunu yansıtan mobilyalara yer veriyorum. Mutfağını yenilemek isteyenler, yeni bir eve taşınacak olanlar, hatta aklında böyle bir fikir yokken fotoğrafları görünce aynı manzaradan sıkıldığını fark edip mobilyalarını değiştirmeye karar verenler, fikir sahibi olmak isteyenler; ya da sadece bakmaktan ve incelemekten bile büyük zevk duyanlar. Hadi bakalım buyrun şenliğe! Gözümüz gönlümüz açılsın biraz.



Beyaz renk ağırlıklı kahve tonlarındaki çiçek ve yaprak desenleri ile zarif bir hava yakalayan mutfak mobilyası, keyifli sohbetlerin habercisi niteliğinde.



Pembe ve beyazın ahenkli birlikteliği ile pamuk şekeri kıvamında bir etki yaratan bu takım, mutfak mobilyası seçerken listenizin üst sıralarında yer alacak.




Siyahın asaletini mutfağına taşımak isteyenler için gayet ideal bir seçim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder