15 Ağustos 2013 Perşembe

Ayna Ayna Söyle Bana

"Benden daha güzeli yok onu zaten biliyorum şekerim. Sen benim evimden daha güzeli var mı ondan haber ver bakalım. Çok mu iddialı oldu okuyucum. Ama güzel bir giriş yapmam gerekiyordu. Her şey senin için. Okumaya devam et bak, pişman olmayacaksın. Çünkü bugünün menüsünde aynalar var!

Bakmaya doyamadığımız, çantamızdan eksik etmediğimiz sevgili yakın dostlarımız aynalar ev dekorasyonunun temel parçaları arasında yer alıyor. Kullanıldığı alan, kesimi, şekli, çerçevesinin rengi gibi bir çok detayın çeşitlendirdiği aynaları seçerken bu nedenle titiz bir araştırma sürecinden geçmekte yarar var. Aksi takdirde mekanın dekorasyonundaki bütünlüğü tek parça ile darmaduman edebilirsiniz.

Her mekanda kullanılsa da biz, ev dekorasyon aracı olarak aynanın nasıl algılandığını işlemeye karar verdik efendim. Biz derken, ben ve keyfimin kahyasından bahsediyorum/z. Evet efendim dilerseniz birkaç örnek ile başlayalım.

İşte süsüne düşkün hanımların bayılacağı bir alternatif. Zarafet timsali bu hanımefendi, duvardaki yansımanız olacak. İster salonda, ister makyaj masasının üzerinde, isterseniz çıkmadan önce son bir kontrol yapabileceğiniz evin girişinde kullanın. Evin hangi köşesi olursa olsun, size gözlerinizin derinliklerini yansıtan bu  hanımefendi en yakın sırdaşınız olacak.





Aşk kuşları derhal buraya! Bu şahane ikilinin muhabbetine bayıldım. Yorgun geçen bir iş gününün ardından eve geldiğinizde yüzünüzde oluşan istemsiz gülümseme, ne kadar doğru bir tercih yaptığınızın ispatı olacak; sadece dekorasyonda değil hayatta da.





Eros'tan ümidi kestiniz mi? Sakın ha! Aşk tanrısını evinize kalıcı misafir olarak davet etmek istemez misiniz?

Benden küçük bir hinlik o halde: Hoşlandığın kadını/adamı evine davet et, Eros'un okunu hizalayacak şekilde oturmasını sağla, sonra bak bakalım midelerde uçuşan kelebek popülasyonu ne alemde."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder