22 Ağustos 2013 Perşembe

Markanın Gücü

Marka oluşturmak yok etmekten daha kolaydır. Ufak bir hatanız yayılarak markanızın kolayca zedelenmesine yol açabilir. Bir markanın yok olması saniyeler alırken, bir marka oluşturmak ya da bu olumsuz süreci tersine çevirmek için yıllarınızı harcarsınız.

Bu nedenle markalar hedef kitle ile olan ilişkilerine inanılmaz bir özen gösterirler. Akılda kalıcılığı sağlamak ve hedef kitle ile arada bir duygusal bağ oluşturmak istenir.



Marka eğitimi, bir markanın gelişimi için yeni stratejik yöntemler üzerine çalışmalar yapar. Markanın izlemesi gereken yol çizilir ve gerçek hayattan örnekler sunulur. Bu sayede marka eğitimi sonrası katılımcıların işlerine artı katması sağlanır.


Karlılığı ve bilinirliği artıracak yöntemler üzerine gidilerek, sektörden başarılı isimler tarafından yürütülen çalışmalar yapılır. Katılımcılar da kendi aralarında etkileşime girerek farklı kişilerin tecrübelerinden faydalanmış olurlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder