Marka oluşturmak yok etmekten daha kolaydır. Ufak bir
hatanız yayılarak markanızın kolayca zedelenmesine yol açabilir. Bir markanın
yok olması saniyeler alırken, bir marka oluşturmak ya da bu olumsuz süreci
tersine çevirmek için yıllarınızı harcarsınız.
Bu nedenle markalar hedef kitle ile olan ilişkilerine
inanılmaz bir özen gösterirler. Akılda kalıcılığı sağlamak ve hedef kitle ile
arada bir duygusal bağ oluşturmak istenir.
Marka eğitimi, bir markanın gelişimi için yeni stratejik
yöntemler üzerine çalışmalar yapar. Markanın izlemesi gereken yol çizilir ve
gerçek hayattan örnekler sunulur. Bu sayede marka eğitimi sonrası
katılımcıların işlerine artı katması sağlanır.
Karlılığı ve bilinirliği artıracak yöntemler üzerine
gidilerek, sektörden başarılı isimler tarafından yürütülen çalışmalar yapılır.
Katılımcılar da kendi aralarında etkileşime girerek farklı kişilerin
tecrübelerinden faydalanmış olurlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder