17 Mart 2014 Pazartesi

Portmanto Centilmenliği

Siz de benim gibi eve girdiğiniz gibi çantanızı, montunuzu ve hatta üzerinizde ne varsa hepsini daha kapıdayken parça parça bırakmayı, eve adım attığınız anda üzerinizdekilerden bir bir kurtulmayı sevenlerdenseniz, ihtiyacınız olan eşya kesinlikle portmanto. Adeta kapıdan içeri adımınızı attığınızda size “buyurun” diyen bir centilmen gibi kendisi; “buyurun, ben eşyalarınızı alayım, siz rahatınıza bakın.”



Hem sadece üzerinizdekileri değil, çantanızı, ayakkabınızı, elinizdekileri, kısaca üzerinizde taşıdığınız ne varsa kendisine bırakabilir ve yüklerinizden kurtulmuş bir vaziyette evinize giriş yapabilirsiniz. Ha yok, derseniz ki ben eşyalarımı evin girişinde sergilemek istemiyorum, o zaman da şüphesiz ki eşyalarınızı gardıropunuza da taşıyabilirsiniz tabi ki. Girişte sizi karşılayan bir centilmen olmasa da, yatak odanızda sizi bekleyen güvenilir bir limandır sonuçta o da değil mi? Hem sanki ayakları yere daha sağlam basıyor. Adını söylerken bile dolu dolu; gardırop! Gardolap diyen de çok var buna ama ben araştırmamı yaptım, doğrusu gardıropmuş. (:




Neyse efendim, kısaca söylemek istediğim, eve girişinizi bir karşılama merasimine çevirmek istiyorsanız, portmanto tam size göre bir ev eşyası. Hem centilmen, hem de kullanışlı. Yani öyle modeller var ki, hem hacim olarak birçok eşyanızı saklayabileceğiniz bir dolap, hem de gündelik hayatta sıklıkla kullandığınız eşyalarınızın da gözünüzün önünde, elinizin altında bulunmasını sağlayan bir ev eşyası. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder