Sosyal medya kullanıcısı olmanın
en büyük avantajlarından biri, takip ettiğiniz firmaların kampanyalarından an
be an haberdar edilmeniz olsa gerek. Ama bunu dikkat çekici bir tarzda yapmak
da firmalar için bir o kadar önemli.
Nasıl ki sokakta önünden geçerken,
ne kadar büyük harflerle yazılmış olursa olsun düz bir “kampanya” ya da
“indirim” yazısı gördüğümüzde, pek de ilgimizi çekmiyor ve çoğunlukla önünden
geçip gidiyoruz. Fakat bunun aksine bize daha çok hitap eden bir dil
kullanılmış ise, aklımızda bir şeyler almak yokken bile en azından içeri girip
bakıyoruz; sosyal medya da tam olarak böyle işliyor aslında. Elbette yapılan
indirimin ya da kampanyanın müşteriye sağladığı avantaj da önemli fakat bana
kalırsa bu kampanyaların müşteriye nasıl sunulduğu da bir o kadar etkili.
Bu konuda bir örnek vermesi
açısından Evida’nın twitter hesaplarını incelemenizi önerebilirim. Hem
yaptıkları indirimlerle müşterinin bütçesine hitap etmeyi hem de gençlerin
dikkatini çekebilecek, etkileyici ve eğlenceli bir dil kullanmayı bünyesinde
başarıyla barındırmayı becermiş bir firma. Aynı zamanda güncel olayları da
takip edip bunlar üzerinden de eğlenceli içerikler üretebiliyorlar. Örneğin
geçtiğimiz günlerde herkesin diline pelesenk olan “Anlayamazsınız” ifadesini,
yine bir kampanya içine entegre ederek öyle kullanmışlar ki, aynı şeyi kullanan
onlarca firma arasından kendilerini kolayca sıyırmayı başarmışlar bana kalırsa.
Kısaca Evidea, sadece indirim ya
da kampanyalar için değil, takipçilerine eğlenceli şekillerde attıkları günaydın
mesajları için bile takip edilebilir ve güne gülümseyerek başlamanızı
sağlayabilir diye düşünüyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder