19 Temmuz 2013 Cuma

En Kullanışlı Matkap

Geçenlerde salonda duran eski kitaplığımızı atmaya karar verdik. Kitaplığı parçalarına ayırdıktan sonra suntaları almaya karar verdim. Mutfakta küçük bir rafa ihtiyacım vardı.

H2O Mop X5


Bal ve reçel kavanozlarını koyabileceğim ve altına el yapımı minik dantel örtümü serebileceğim küçücük bir raf yapmaya karar verdim. Uzun zamandır kullanmadığım ve garaja kaldırdığım matkap setini çıkardım. Balkonda eski suntaları güzelce zımparaladım. Etraf biraz kirlenince hemen H2O Mop X5 ile temizledim. Çalışmaya devam ettim.

Paint Zoom


Beyaz renkli tahtaları Paint Zoom yardımı ile güzelce açık maviye boyadım. Vernik ile eskitme çalışması yaptım. Paint Zoom boyama işlemi sırasında çok yardımcı oldu. Bir kere her şeyden önce erkek, kadın herkesin kolaylıkla kullanabileceği bir şekilde tasarlanmış. Püskürtme teknolojisi sayesinde etrafa boya sıçramıyor, damlamıyor. Kullanımı gayet basit. 15 metrekareyi sadece 10 dakikada boyamanızı sağlayan paint zoom, muhteşem teknolojik özellikleri ile hem zamandan hem de maliyetten oldukça tasarruf etmenizi sağlar.

Matkap Seti


Rafımı paint zoom ile maviye boyadıktan sonra parçaları tekrar birleştirdim. Daha önce Evidea'dan satın aldığım Atlas Eco Point M- 500 Matkap Seti ile duvarlarda rafı tutması için küçük delikler açtım. Tetik hız ayarı ve tetik devir ayarı sayesinde oldukça rahat kullanılan Atlas Eco Point M - 500 matkap ile her işimizi kolaylıkla görebiliyoruz. Böylece evde ki ufak tefek onarım işlerini kendimiz yaparak ev bütçesine katkı sağlıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder