26 Temmuz 2013 Cuma

Mobilyada Adore Şıklığı

Eskiyen yatak odası mobilyalarımı değiştirmek için pek çok mobilya mağazası ve yapı market gezdim. İki ay boyunca araştırma yaptım hem uygun fiyatlı hem de zevkime uygun yatak odası mobilyasını bir türlü bulamıyordum. Tam istediğim mobilyaları marangoza yaptırmaya karar vermiştim ki bir arkadaşımın tavsiyesi ile Evidea isimli bir online alışveriş sitesi ile tanıştım. Kendime uygun, aradığım, şık modeli Evidea'da buldum. Hem de oldukça uygun bir fiyata.

Adore


Adore isimli, tüm ürünleri oldukça şık görünen bir markanın Adore Eko Genç Odası Takımı tam da aradığım üründü. Ahşap görünümlü, doğal noce rengi odamda bulunan diğer mobilyalar ile oldukça uyumlu bir görüntü sağladı. Takım içerisinde bir sürgü kapaklı dolap, bir adet raflı çalışma masası ve raflı kitaplık, bir adet tek kişilik karyola bulunmakta. Ürünlerin hepsi çok konforlu ve çok şık. 
Yeni satın aldığım mobilyalarım ile uyum sağlaması için odamın rengini değiştirmeye karar verdim. Fakat daha sonra Evidea içerisinde birbirinden güzel duvar kağıtlarına rastladım. Boyatmak yerine duvar kağıdı satın almak daha mantıklı geldi. Hem daha ekonomik hem daha şık hem de çok daha zahmetsiz bir uygulama. Mobilyalarım ile uyum sağlayan Halley 21006 Vinly Duvar Kaplama seçeneğini hemen satın aldım. Bir kaç gün içerisinde mobilyalarım da duvar kağıdı da evime kadar geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder