27 Ağustos 2014 Çarşamba

Hayalimdeki Mutfağa Kavuştum!


Yeni evli bir bayanım. Eşimle yaşayacağımız evi seçerken en çok mutfağa dikkat ettim diyebilirim. Çünkü şimdiye kadar hep küçücük mutfaklardan sıkılmış durumdaydım. Artık hem rahat etmek, hem de mutfağımda sofra hazırlayabilecek kadar geniş bir alana sahip olmak istiyordum. Bu nedenle çok ev gezdik, hatta çok yorulduk belki ama bu çabalarımızın sonucunu da hayallerimizdeki eve sahip olarak aldık. Bir kere evim gerçekten geniş! Özellikle de mutfağım!

Ev eşyalarının seçim süreci ve ev dekorasyonu aşamasını uzun uzun anlatmak istemiyorum. Ancak mutfak dekorasyonumu anlatmadan da geçemeyeceğim. Bir kere mutfağım geniş olduğu için güzel bir mutfak masası ve sandalyelerden satın aldık. Onları da çiçeklerle süslediğim penceremin önüne yerleştirerek güzel bir yemek yeme alanı oluşturduk. Mutfağım zaten geniş olduğu için, mutfak dolaplarımı koyu bordo renginden seçtim. Setim ise elbette beyaz olarak alındı ve bu ikisi gayet güzel bir kombin oluşturdular. Sonrasında fırın, set üstü ocak, mikro dalga fırın, buzdolabı ve küçük ev aletlerimi ilgili alanlara yerleştirdik. Bu noktadan sonra da mutfak dekorasyonu süreci başlamış oldu. Öncelikle mutfağım için neşeli ve genellikle cafe'lerde görebileceğiniz şirin ve minik tablolardan yerleştirdik. Daha sonra da mutfağımı birbirinden renkli örtülerde, magnetlerle ve dekoratif objelerle süsledim. Ayrıca buzdolabı için de rengarenk saklama kabı çeşitlerini de son anda koleksiyonuma ekledim diyebilirim.

Son olarak herkese ufak bir önerim var: eğer siz de mutfakla ilgilenmekten hoşlananlardansanız, mutlaka hayallerinize uyan bir mutfağa sahip olmak için çabalamalısınız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder