19 Ağustos 2014 Salı

Öğrenci Evlerinin Olmazsa Olmazları Nelerdir?

Üniversiteye kadar ailesiyle yaşamış, şimdiyse ailesinden ve memleketinden uzakta yaşayan bir üniversite öğrencisiyim. Üniversitelerdeki yurt sorunu da malumunuz. Yurt bulamadığım ve buralarda hiç kimseyi de tanımadığım için mecburen tek başıma eve çıktım. Sonuç olarak; şu anda yalnız başıma yaşarken, bugüne dek hiçbir ev işinde anneme yardım etmemiş olmamın cezasını çekiyor ve tabii ki pişmanlığını yaşıyorum.
Temizlik, yemek, bulaşık, çamaşır, alışveriş, fatura vs. derken annemin kıymetini nihayet anlayabiliyorum.

Açıkçası en çok da annemin yemeklerini özlüyorum. Sürekli dışarıdan sipariş vermeye maddi gücüm yetmiyor ve mecburen kendi yemeklerimi kendim yapıyorum. Tek başıma yaşadığım ve yaptığım yemekleri benden başka yiyen de olmadığı için yaptığım yemekler sık sık artıyor. Neyse ki saklama kabı diye bir şey var. Saklama kabı sayesinde her gün yemek yapma derdinden kurtuluyor, yemeklerimi birkaç gün üst üste tüketebiliyorum.
Saklama kabı sayesinde her gün yemek yapmak için vakit harcamak zorunda kalmıyor, kendime ve hobilerime daha çok zaman ayırabiliyorum. Kısacası saklama kabı, bir öğrenci için son derece avantajlı bir ürün ve kesinlikle her öğrenci evinde olmayı hak ediyor. Hangi öğrenci, gününün en az 1 saatini mutfakta, yiyecek bir şeyler hazırlamakla harcamak ister ki? Yalnızca bu da değil, saklama kaplarının bir başka avantajıysa sadece yemekleri değil, peynir vb. ürünleri de bozulmaktan koruyor olması. Zaten maddi zorluklarla boğuşan bir öğrenci için, son kullanma tarihi bile geçmeden bozulmuş yiyecekler çok büyük lüks değil midir?

Bunlara ek olarak, saklama kabı, çok da pratik bir ürün. Buzdolabından çıkar, yemek masası üzerine koy, yemeğini ye ve tekrar buzdolabına koy. Koskoca tencere kirletmeye, tabakları buzdolabı poşetleriyle kapatmaya falan kesinlikle gerek yok. Buzdolabı poşetleri kadar hoşlanmadığım da az şey var galiba. Pratik olmaması bir yana, çok hijyenik de görünmüyorlar.
Sonuç olarak, şunu açıkça söyleyebilirim ki, bir öğrenci için saklama kabı demek, yemek masası zenginliği demektir. Tasarruf önemlidir, özellikle bir öğrenci için çok daha önemlidir ve saklama kapları bu iş için biçilmiş kaftan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder