14 Ağustos 2014 Perşembe

Yatak İle Çalışma Odası Bir Arada


Free-lance çalışan bir metin yazarıyım ve dolayısı ile çalışmalarımı evden yürütüyorum. Gerçi evde çalışmak kimi zaman gerçekten zorlaşıyor. Çünkü genelde televizyonun da olduğu oturma odasında çalışıyorum ve zamanla dikkatim dağılıyor. Bu da yazıları vaktinde bitirememe ve verimimin düşmesine neden oluyor. Sürekli dışarıda çalışmak da açıkçası işime gelmiyor, çünkü yüksek sesli ortamlarda motive olmakta sıkıntı çekiyorum. Bu nedenle odamın bir köşesini kendim için bir çalışma köşesi olarak dekore etmeye karar verdim. 

Öncelikle cama yakın olan köşeyi seçerek oraya bir çalışma masası yerleştirdim. Kütüphanemi de hemen yakınına koydum ki çalışırken her ihtiyacım olduğunda kolaylıkla erişebileyim. Çalışma masamın diğer çaprazına da dekoratif bir raf monte ettim. Oraya da odamın dekoruna uygun dekoratif objeler yerleştirerek canlılık katmaya çalıştım. Elbette odamın çeşitli yerlerinde asılı olan tablolar ve posterler de cabası. Kısa süre sonra ortaya çıkan bu muhteşem oda, uzun zamandır içimde kaybolduğunu zannettiğim çalışma azmimi de geri getirdi ve canla başla yazılarıma sarılmama neden oldu. Gene de bir şeylerin eksik olduğu hissinden kurtulamıyordum. İşte bu hissin ne kadar doğru olduğunu da kısa sürede anladım. Çünkü odamı aydınlatacak yeterli düzeyde bir aydınlatma aracı yoktu. Bu da zamanla gözlerimin yorulmasına neden oluyordu. Hemen internete girdim ve Evidea'dan odamın tavanı için bir avize ve bir de çalışma masam için masa lambası siparişi verdim. Bu sırada Alpino mobilyaları gördüm. Artık içine sığmayı başaramadığım gardırobuma yardımcı olması için bir de şifonyer aldım. Tüm siparişlerim kısa sürede evime ulaştı ve ben de böylece hayallerimi süsleyen odaya kavuşmuş oldum. Artık motivasyonum hiç bozulmadan yazılarımı tamamlıyorum ve her yeni güne ayrı bir azimle uyanıyorum.

Son olarak yazımı okuyanlara ufak bir tavsiye; eğer siz de yaşam alanlarınızı güzelleştirecek mobilyalara uygun fiyatlarla sahip olmak istiyorsanız, mutlaka Evidea'nın online alışveriş sitesini ziyaret etmelisiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder